اطلاعات درباره ما

برای سوالات خود با ما تماس بگیرید

    اطلاعات و سوالات

    سوالات متداول

    های آپشن دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت) و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) میباشد و همچنین همکاری با امن ترین درگاه (زرین پال) از دیگر اعتبارات ماست.

    فروش های آپشن به صورت آنلاین و حضوری می باشد، که میتوان از طریق واتساپ و یا تماس ثبت سفارش کنید و همچنین میتوانید بصورت آنلاین از طریق سایت اقدام کنید، بدین صورت که باید محصول را به سبد خرید اضافه کنید و بعد از تکمیل سفارش و پرداخت، خرید خودتان را تکمیل کنید

    به محض ثبت و پرداخت سبد خرید شما، پیامک شماره فاکتور 5 رقمی به شماره ثبت شده ارسال خواهد شد، روش ارسال ها از طرف های آپشن، بصورت تیپاکس، باربری، پست پیشتاز و درون شهری ها با اسنپ باکس می باشد که مدت زمان تحویل نسبت به شهر و نوع روش ارسال بستگی دارد.
    همچنین زمان تحویل مرسوله، با توجه به “روش ارسال” و “شهر شما” متغیر هست، که بطور معمول ارسال توسط باربری (1 الی 2 روز کاری)، تیپاکس (1 الی 3 روز کاری)، پست (2 الی 5 روز کاری) و پیک موتوری (2 الی 4 ساعت) به طول می انجامد.

    در صورتی که محصول ارسالی با مشخصات درج شده تطابق نداشته باشه و از لحاظ کیفیت پایین تر باشد می توانید مرسوله را قبل از نصب مرجوع کنید و از تست و نصب آن خودداری کنید.

    تمامی مرسولات ارسالی از طرف های آپشن بیمه می شوند. لذا برای استفاده از بیمه حتما بسته را جلوی چشم مامور تیپاکس باز کنید تا سالم بودن فیزیکی آن اطمینان حاصل کنید. اگر بعدا متوجه این خطا شوید کمی کار برایتان در شرکت بیمه سخت خواهد شد

    مهلت گارانتی محصولات های آپشن به برند محصول بستگی دارد، که مدت آن در توضیحات و مشخصات هر محصول قید میشود

    کالاهای برقی فقط در صورتی شامل مهلت تست هستند که حتما توسط یک نصاب با تجربه قبل از نصب به وسیله ی ترانس 12 ولت تست شود. از نصب قبل از تست خودداری کنید.

    طبق قرارداد در بخش قوانین سایت اگر نظرتان بعد از پرداخت عوض شود و درخواست وجه پرداختی را داشته باشید مبلغ 5% از فاکتور کسر خواهد شد و بقیه مبلغ به حسابتان واریز می شود. اما در صورتی که فقط بخواهید مدل را عوض کنید هیچ مبلغی را متحمل نخواهید شد.